CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 16, 2011

penat + gembira = PENBIRA :D

hye korang :) aku baru balek dr merayap dgan ayah aku tadhy . so klau aku sala taep pkataan tuh , korang paham paham sndry laa boley ? sorry saangaaat . huhuk !
tadhy kebetulan aku lalu depan City Square Johor Bahru atau nmea glemer nyea "CS" . aku nampak raaaamaaaai glea buda buda skula turon sana . yelaa an , skool holiday bebb . hary rabu plak tuh , tix wayang murah . aku nampak buda buda laki dgan dressup baju kotak kotak nyea , slua ketad nyea , kasot besa gedabak macam Sam Bunkface salu pkai blea perform konsert . buda prmpuan pula dgan baju ketad sendat nyea , slua pndek ala ala stay tad New York or Los Angeles . tgerak gak tad haty aku " diorang nyh mak ayah tak mara kea pkay macam nyh ?"  Klau aku ? ? heh , mmag makan pelempang dgan ayah . tak cukop dgan tuh , knea ceramah agama tak cukop 24jam dgan ibu . haiyaa , yelaa , aku tak bebas sangat macam buda buda laen . nak gi kedai pun knea btaw ayah aku g kedai mana satu , beli barang apea . aku sorang jea anak popuan dalam kluarga . so parents aku mmag kawal glea ketad aa ann . seperti ketadnya seluar Lady Gaga . . ( aeh lady gaga pkay suaa kea ? )

esok aku hope sangat dpat jumpa Kidey . rendu dho . . daa lmea tawu taa aku taa jumpa dy . adea lhaa dlam satu abad lbeyh . HAHA , kidding lol . 
aeh okayh lha , kang aku lama lama bebel tad cnie , makin banyah aku merapu . kayh , babai koraaangg . .

love , lynn :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers