CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 11, 2011

kita akan menyesal bila tiba masa yang dah ditentukan . .

assalamualaikum . . hee~
sila lihat tajuk diatas yea . see ? hm , aku dapat ayat tuh dr apa yg aku lihat . hm , baru2 nyh i've seen the trailer of Beastly movie . okay , ianya mnceritakan tntang seorang lelaki yg kaya , hensem sangaaat , tapi mmag kaw kaw punyae berlagak !
mmag sgat BERLAGAK . one day , aku tatau popuan nyh ahli sihir kea bomoh kea apea ann , this creepy lady come to him . niat dy cumea satu ; TO CHANGE THIS ARROGANT GUY . so popuan sihir nyh phun cakap , klau kau taa brubah kau akan selamanya jady mcam nyh . then adea satu kuasa nyh dtang , change the arrogant guy tuh jady HODOH ! mmag gilea aa . .
then , lelaki nyh lama lama mula sedar , apea yg ada pada dia tuh taa bg pape makna punn . dan dia sedar , cinta sejati sbena nyea hanya boley dicari melalui hati , bukan rupa . .
then last last aku taa tawu jadik apea cuz aku blum tenguk lhaa braderr . haha . tula , tggu jugak nyhh kidey ajak pegy tguk wayang n blanja ( nyutt nyutt ) tapy last last aku jugakk yg bagy cadangan tad dia naa khua gi tenguk wayang . huhh , geram lhaa baby !


okayh , tad post atas aku adea share trailer chitea BEASTLY yg aku cakap tuhh . 
so , do enjoy ;)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers